Տրամաբանական խնդիրներ

  1. Կռահիր և ստացիր անհրաժեշտ թիվը։

Օրինակ՝ Ինչպե՞ս չորս  հատ  9-ով ստանալ 20։

99։9+9=20

Կարող եք օգտագործել թվաբանական գործողության նշաններ ու փակագծեր։

  • Հինգ հատ 1-ով ստանալ 100:
  • 111-11=100
  • Քանի՞ եղանակով կարող են նստել երեք սովորողներ:6 եղանակով
  • Գրատախտակին գրված են 1- ից  100 թվերը: Քանի անգամ է գրված մեկ թվանշանը:21 անգամ
  • Ինչպե՞ս 5-լիտրանոց կաթսայի և 3-լիտրանոց կաթսայի միջոցով ջրի ծորակից դույլի մեջ լցնել 4 լիտր ջուր:3լ․կաթսայով 2 անգամ լցնում ենք 5լ կաթսան,3լ ի մեջ մնաց 1 լիտր ջուր,5լ-ն դատարկում ենք և լցնում ենք 1լ ջուրը,3լ-ն լցնում ենք և ավելացնում 1լ-ին,կստանաք 4լ-ն։
  • Ստացիրճշմարիտհավասարություն, միայնմեկձողիկտեղաշարժելով․

Կարող եք օգտվեք հռոմեկան թվերի աղյուսակից․Կարող եք նաև վերցնել լուծկու հատիկներ կազմել այս հավասարությունները և լուծել: Ինչպես նաև ինքներդ կազմել մի քանի նմանատիպ հավասարություն:

Օրինակ՝ VI−IV=IX

                  VI+IV=X

VIII=VI−I

VII=VI+I

XI+IV=VI

X-IV=VI

VII+III=V

II+III=V

XII=VII−VI

XII=VII+V

Vl−lV=lX

VI+IV=X

Սովորողներըկկատարենգործնականաշխատանք՝

Սովորողները պետք է  պարզեն  իրենց հյուրասենյակի և խոհանոցի մակերեսների տարբերությունը:

Անհրաժեշտ պարագան է՝ չափերիզ (մետր)։

Գործնական աշխատանքի արդյունքները ֆոտոշարքի հետ միասին տեղադրեք բլոգում։

Մեր հյուրասենյակի լայն․320սմ է,իսկ երկար․570սմ

S=570X320=182400

Մեր խոհանոցի լայն․280սմ,երկար․460սմ

S=460X280=128800

182400-128800=53600

Պատ․՝հյուրասենյակը մեծ է խոհանոցից 53600-ով։

Оставьте комментарий

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы