- Կռահիր և ստացիր անհրաժեշտ թիվը։
Օրինակ՝ Ինչպե՞ս չորս հատ 9-ով ստանալ 20։
99։9+9=20
Կարող եք օգտագործել թվաբանական գործողության նշաններ ու փակագծեր։
- Հինգ հատ 1-ով ստանալ 100:
- 111-11=100
- Քանի՞ եղանակով կարող են նստել երեք սովորողներ:6 եղանակով
- Գրատախտակին գրված են 1- ից 100 թվերը: Քանի անգամ է գրված մեկ թվանշանը:21 անգամ
- Ինչպե՞ս 5-լիտրանոց կաթսայի և 3-լիտրանոց կաթսայի միջոցով ջրի ծորակից դույլի մեջ լցնել 4 լիտր ջուր:3լ․կաթսայով 2 անգամ լցնում ենք 5լ կաթսան,3լ ի մեջ մնաց 1 լիտր ջուր,5լ-ն դատարկում ենք և լցնում ենք 1լ ջուրը,3լ-ն լցնում ենք և ավելացնում 1լ-ին,կստանաք 4լ-ն։
- Ստացիրճշմարիտհավասարություն, միայնմեկձողիկտեղաշարժելով․
Կարող եք օգտվեք հռոմեկան թվերի աղյուսակից․Կարող եք նաև վերցնել լուծկու հատիկներ կազմել այս հավասարությունները և լուծել: Ինչպես նաև ինքներդ կազմել մի քանի նմանատիպ հավասարություն:
Օրինակ՝ VI−IV=IX
VI+IV=X
VIII=VI−I
VII=VI+I
XI+IV=VI
X-IV=VI
VII+III=V
II+III=V
XII=VII−VI
XII=VII+V
Vl−lV=lX
VI+IV=X
Սովորողներըկկատարենգործնականաշխատանք՝
Սովորողները պետք է պարզեն իրենց հյուրասենյակի և խոհանոցի մակերեսների տարբերությունը:
Անհրաժեշտ պարագան է՝ չափերիզ (մետր)։
Գործնական աշխատանքի արդյունքները ֆոտոշարքի հետ միասին տեղադրեք բլոգում։
Մեր հյուրասենյակի լայն․320սմ է,իսկ երկար․570սմ
S=570X320=182400
Մեր խոհանոցի լայն․280սմ,երկար․460սմ
S=460X280=128800
182400-128800=53600
Պատ․՝հյուրասենյակը մեծ է խոհանոցից 53600-ով։