Կարդում ենք Ռոդարի

imagesԵրկիր առանց սխալների

Ապրում էր մի մարդ,
Անհանգիստ մի մարդ:
Նա շրջագայել էր ողջ մոլորակով,
Փնտրել էր ամբողջ երկրով մեկ
Մի անսխալ երկիր:
Բայց, ցավոք, հույսերը զուր էին
Ամենուր հանդիպում էր սխալների՝
Ե՛վ հյուսիսում, և՛ հարավում,
Ամենափոքր տարածաշրջաններում
Ամենուր սխալներ էին:
Ուրեմն նա անիմա՞ստ էր փնտրում,
Ո՛չ, մենք դրա հետ համամիտ չենք:
Պետք է այլ նպատակ դնել:
Փնտրել լրիվ ուրիշ ճանապարհ.
Դադարել շրջել աշխարհից աշխարհ,
Անհանգստացնել ողջ մոլորակը,
Այլ քո երկրում պետք է շտկես
Սխալները մեկ առ մեկ:

Թարգմանեց Մկրտչյան Լիլիթը
Դպրոց-պարտեզ, 5-2դասարան

  1. Մտովի շրջագայիր հերոսի հետ, գրիր, թե որ երկրներում շրջեցիք և ի՞նչ սխալներ տեսաք:Հայաստանով շրջագայելիս  տեսանք,որ մարդիկ փողոցում թքում են,Վրաստանում վարորդները հետիոտներին չեն զիջում,Ամերիկայում մարդիկ շատակեր են։ 
  2. Ի՞նչ սխալներ ես դու գործել, որոնց համար զղջացել ես:Եղբորս ծեծել եմ,մայրիկիս բարկացրել եմ,որի համար զղջում եմ։ 
  3. Ի՞նչ է սխալը:Սխալը այն է,որ դու մի բան անում ես,բայց քո ընտանիքում,քո երկրում ընդունված չէ։
Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы